De 5 prioriteiten die je op orde moet hebben voor een succesvol bedrijf

Vaak lees je van alles over marketingstrategieën, funnels, zichtbaarheid, omzet vergroten, social media strategieën, technische tools, productiviteit….

Alles om jouw bedrijf goed te laten stromen. Maar is dat alles wat er nodig is…? Nope, het belangrijkste wordt vergeten!

Wat nu als jij super enthousiast bent, en gedreven, en een goede strategie hebt, maar fysiek moe bent?

Allerlei vage klachten hebt, die jou regelmatig afremmen?

Waardoor jij misschien maar 60% kunt geven, in plaats van 100%?

Dan loop je op den duur tegen een plafond aan.

Je lijf staat niet toe dat je harder gaat lopen, je lijf kan jouw groei niet bijbenen.

En daardoor doe je het rustig aan… het is nu eenmaal zo. Of je probeert van alles met voeding, beweging, therapeuten…. maar een echte oplossing komt er niet.

Verrekte zonde!

Want daarmee mis jij een groot deel van de impact die je kan maken.

Stel je voor….

……..dat je energieniveau altijd minstens 90% bedraagt…..

……..dat vage klachten geen issue meer zijn, omdat ze weg zijn ;-)……….

……..dat je ‘s ochtends fit en blij wakker word, zin in de dag hebt…….

……..dat je thuis komt, na hoe druk je dag ook was, vrolijk en nog energie over hebbend voor gezelligheid……

Zorg ervoor dat je deze 5 prioriteiten op orde hebt, dan komt het écht goed:

  1. Een gezond lichaam, vol energie.

Dit doe je door goede voeding, voldoende ontspanning, bewegingsmomenten gedurende de hele dag, genoeg frisse lucht, oplossen van disbalansen.

  1. Persoonlijke groei

Als jij stil gaat staan, doet jouw bedrijf dat ook. Zo simpel is het. Blijf dus groeien. Investeer tijd, geld en energie in jouw persoonlijke groei.

  1. Soepele, slimme bedrijfsvoering

Gebruik de mogelijkheden die er zijn om jezelf productiever te maken, en tijd vrij te houden voor ontspanning en persoonlijke groei. Zodat je niet als een kip zonder kop rond rent.

  1. Een aanbod volledig in alignment

Dit zorgt voor een goede stroom van energie, liefde en het uitdragen van je missie. Dat geeft weer voldoening en zorgt automatisch voor de juiste klanten en daarmee voldoening voor jou.

  1. Een marketingstrategie dat niet voelt als marketing

Ofwel: zorg voor goede marketing vanuit je hart. Dat gaat alleen maar over zichtbaar zijn, vanuit je authentieke jij. Je hoeft geen trucjes uit te halen. Je trekt vanuit een authentieke, energieke jij, vanzelf klanten aan.

En ja, als je voldoende energie hebt om jezelf te voorzien van gezondheid, dan pas kun je energie in anderen steken. Doe je dit andersom, dan loop je leeg.

Zorg dus éérst goed voor jezelf. En dan pas voor de ander.

Liefs, Regina Nieuwhof

In 4 stappen meer energie, bedrijfsgroei en impact

Download gratis mijn E-book
[leestijd 10 minuten]
Gratis E-book

Download
E-book K.L.I.M.-methode

Vraag mijn gratis E-book aan waarmee je inzicht krijgt in de stappen die je kunt nemen voor meer energie, bedrijfsgroei en impact.

Je ontvangt tevens toffe mails die jouw energieniveau, gezondheid én business next level helpen te gaan!

Geen spam, houden wij ook niet van. Uitschrijven kan altijd met gemak.